Методическая работа

План работы метадычных аб’яднанняў на 2019/2020 навучальны год

02.09.2019

 

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Дырэктар дзяржаўнай установы адукацыі

“Дукорскі навучальна-педагагічны комплекс дзіцячы сад-сярэдняя школа”

                   В.А.Мацуганава

30.08.2019

 

План работы метадычных аб’яднанняў

на 2019/2020 навучальны год

МА настаўнікаў-прадметнікаў

1

Жнівень

“Нарматыўнае прававое і вучэбна-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу па прадметах ў 2019/2020 навучальным годзе”

1.1.           Задачы работы МА на 2019/2020 навучальны год

1.2.           Зацвярджэнне палана работы МА і плана курсавой падрыхтоўкі на новы навучальны год

2.1.           Вывучэнне нарматыўных прававых дакументаў і інструктыўна-метадычных пісем Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь да новага вучэбнага года. Прававая прастора школы

2.2.           Абмеркаванне і выбар тэм па самаадукацыі

2.3.           Агляд навінак метадычнай літаратуры і перыядычных выданняў

 

 

 

Кіраўнік МА

2

Кастрычнік

Семінар-практыкум “Сучасны эфектыўны ўрок: метадычная кампетэнцыя настаўніка”

1.1.           Патрабаванні да сучаснага ўрока. Актывізацыя пазнавальнай дзейнасці і фарміраванне ў іх станоўчай матывацыі вывучэння вучэбных прадметаў

1.2.           Псіхалагічныя аспекты правядзення вучэбных заняткаў

1.3.           Рэалізацыя кантрольна-ацэначнай дзейнасці на ўроку

2.              Адкрыты ўрок па тэме пасяджэння

 

 

 

Шуцько Т.В.

 

 

Сушкевіч І.М.

Панюшэнка Н.М.

Гацман С.М.

3

 

Люты

Семінар-панарама “Эфектыўная пазаўрочная дзейнасць настаўніка з вучнямі і іх законнымі прадстаўнікамі: метадычны аспект”

1.1.           Сувязь вучэбных заняткаў і пазаўрочнай дзейнасці

1.2.           Вывучэнне малой Радзімы як частка пазаўрочнай работы

1.3.           Развіццё лінгвакультуралагічнай, культуралагічнай і культуратворчай кампетэнцый вучняў у працэсе пазаўрочнай дзейнасці

2.1.           Адкрытае мерапрыемства па тэме пасяджэння

2.2.           Абмен эфектыўным вопытам арганізацыі і правядзення пазаўрочных мерапрыемстваў па прадметах

 

 

Мазоўка Т.М.

Шуцько Т.В.

Крукоўская Н.К.

 

 

Крукоўская Н.К.

Настаўнікі-прадметнікі

4

Май

“Аналіз работы МА настаўнікаў-прадметнікаў за 2019/2020 навучальны год”

1.1.           Вынікі работы МА настаўнікаў-прадметнікаў за 2019/2020 навучальны год

1.2.           Падвядзенне вынікаў “Скарбонкі творчых педагагічных знаходак” настаўнікаў-прадметнікаў

2.            Творчая справаздача па тэмах самаадукацыі настаўнікаў

 

 

Крукоўская Н.К.

 

Настаўнікі-прадметнікі

Настаўнікі-прадметнікі

 

МА настаўнікаў пачатковых класаў

5

Жнівень

“Арганізацыя адукацыйнага працэсу на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2019/2020 навучальным годзе”

1.1.           Сучаснае нарматыўнае прававое, навукова-метадычнае і інфармацыйнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2019/2020 навучальным годзе

1.2.           Кантроль як сродак атрымання дакладнай інфармацыі пра вынікі вучэбнай дзейнасці вучняў на розных этапах навучання

1.3.           Арганізацыя і змест метадычнай работы з настаўнікамі пачатковых класаў у 2019/2020 навучальным годзе з улікам аналізу вынікаў папярэдняга навучальнага года

1.4.           Абмеркаванне і выбар тэм па самаадукацыі

1.5.           Агляд навінак метадычнай літаратуры і перыядычных выданняў

 

 

 

Сіротка І.Э.

 

 

Крылова М.І.

 

Сіротка І.Э.

 

 

Настаўнікі-прадметнікі

6

Лістапад

“Раэлізацыя кампетэнтнаснага падыходу ў працэсе навучання на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі ва ўмовах абнаўлення зместу пачатковай адукацыі”

1.1.           Шляхі ўдасканалення прадметна-метадычных кампетэнцый настаўнікаў пачатковых класаў

1.2.           Актывізацыя вучэбнай дзейнасці вучняў пачатковых класаў па авалоданні прадметнымі і метапрадметнымі кампетэнцыямі

2.1.           Праектаванне вучэбных заняткаў на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі з улікам прадметнай спецыфікі

 

 

 

 

Крылова М.І.

 

Сіротка І.Э.

 

Настаўнікі-прадметнікі

7

Студзень

“Фарміраванне чытацкай граматнасці вучняў пачатковых класаў у працэсе рашэння практыка-арыентаваных задач”

1.1          Фарміраванне чытацкай граматнасці вучняў пачатковых класаў у працэсе рашэння практыка-арыентаваных задач

2.1.           Функцыянальныя магчымасці вучэбных дапаможнікаў для фарміравання кампетэнцый вучняў, забеспячэння адукацыйных вынікаў вучэбнай дзейнасці (з улікам прадметнай спецыфікі)

2.2.           Рэалізацыя ўнутрыпрадметных і міжпрадметных сувязей на вучэбных занятках як умова дасягнення прадметных і метапрадметных вынікаў навучання вучняў пачатковых класаў (з улікам прадметнай спецыфікі). Распрацоўка вучэбнага занятку

 

 

 

Сіротка І.Э.

 

Крылова М.І.

 

 

Настаўнікі-прадметнікі

8

Май

“Кантрольна-ацэначная дзейнасць педагога ва ўмовах рэалізацыі кампетэнтнаснага падыходу”

1.1.           Эфектыўнасць кантрольна-ацэначнай дзейнасці на ўроку як неабходная ўмова авалодання вучнямі пачатковых класаў ведамі, уменнямі, навыкамі, набыцця вопыту дзейнасці падчас іх прымянення (агульныя падыходы, з улікам прадметнай спецыфікі)

1.2.           Прыёмы арганізацыі самастойнай дамашняй работы вучняў пачатковых класаў (агульныя падыходы, з улікам прадметнай спецыфікі)

1.3.           Аналіз работы метадычнага аб’яднання за 2019/2020 навучальны год

2.1.           Выступленні настаўнікаў па тэмах самаадукацыі

 

 

Крылова М.І.

 

 

 

 

Сіротка І.Э.

 

 

Сіротка І.Э.

 

Настаўнікі-прадметнікі

МА класных кіраўнікоў

9

Жнівень

“Асаблівасці арганізацыі выхаваўчай, ідэалагічнай і сацыяльнай работы ва ўстанове адукацыі”

1.1.           Інструктыўна-метадычнае пісьмо “Асаблівасці арганізацыі выхаваўчай, ідэалагічнай і сацыяльнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2019/2020 навучальным годзе”

1.2.           Задачы школы, асноўныя накірункі выхаваўчай і ідэалагічнай работы ў 2019/2020 навучальным годзе

1.3.           Зацвярджэнне плана работы МА класных кіраўнікоў на 2019/2020 навучальны год

1.4.           Планаванне выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік

1.5.           Папка класнага кіраўніка

 

 

 

Палаш С.М.

 

 

Палаш С.М.

 

Гутарава В.А.

 

Гутарава В.А.

Гутарава В.А.

10

Лістапад

“Інфармацыйная гадзіна як сродак грамадска-патрыятычнага выхавання”

1.1.           Паняцце інфармацыйнай гадзіны

1.2.           Рэалізацыя індырмацыйна-адукацыйнага праекта “Школа Актыўнага Грамадзяніна”

1.3.           Актывізацыі работы школьнага музейнага пакоя пры падрыхтоўцы і правядзенні інфармацыйных гадзін

1.4.           Абмен вопытам работы. Адкрытыя інфармацыйныя гадзіны па тэме грамадска-патрыятычнага выхавання

 

 

 

Сіротка І.Э.

Крукоўская Н.К.

 

Шуцько Т.В.

 

Класныя кіраўнікі

11

Люты

“Папулярызацыя фізкультуры і спорту сярод навучэнцаў як умова паспяховага фарміравання здаровага ладу жыцця”

1.1.           Выкарыстанне разнастайных падыходаў, формаў і метадаў работы па арганізацыі вольнага часу навучэнцаў

1.2.           Аб’яднанні па інтарэсах як важны этап развіцця здольнасцяў навучэнцаў

1.3.           Экскурсія як адзін з накірункаў работы ўстановы адукацыі пад знакам Года малой радзімы

2.1.           Прэзентацыя вопыту работы класных кіраўнікоў па тэме пасяджэння

 

 

Кротава К.Ю.

 

Панюшэнка Н.М.

 

Крукоўская Н.К.

 

Класныя кіраўнікі

 

 

свернуть

Методическое объединение учителей общественно-гуманитарного цикла

27.02.2019

26 лютага па тэме метадычнага аб’яднання настаўнікаў грамадска-гуманітарнага цыкла Наталля Канстанцінаўна запрасіла ў 5 клас на ўрок беларускай літаратуры “Ідэйна-мастацкі змест апавядання М.Лынькова “Васількі”.

свернуть

Неделя педагогического мастерства

25.02.2019

З 19 лютага па 23 лютага прайшоў тыдзень педагагічнага майстэрства настаўнікаў пачатковых класаў. Вучні з задавальненнем удзельнічалі ў віктарынах “Вяселая матэматыка”, “Па экалагічных сцежках”, “У краіне казак”,  у матэматычнай гульні “Турнір кемлівых”. Вучні 1 класа здзейснілі падарожжа “У царства жывой прыроды”, першакласнікі даведаліся шмат цікавага пра жыццё экзатычных жывёл. Вучні другога класа прынялі ўдзел у інтэлектуальнай гульні “Крос-пытанне”, падчас якой спаборнічалі на лепшага эрудыта, самага кемлівага. Трэццякласнікі правялі музычны конкурс “Кароль караоке”. Вучні мелі магчымасць праявіць свае музычныя здольнасці, кожнаму хацелася стаць “каралём”.

свернуть

Заседание методического объединения учителей общественно-гуманитарного цикла

28.11.2018

У межах пасяджэння метадычнага аб’яднання настаўнікаў грамадска-гуманітарнага цыкла быў праведзены ўрок рускай літаратуры ў 5 класе па казцы С.Я.Маршака “Дванаццаць месяцаў”. Настаўніца рускай літаратуры Сушкевіч І.М. так спланавала ўрок, што дзеці ўвесь час былі ў дзейнасці: рыхтавалі пытанні да твора,  чыталі выразна твор па ролях,  рыхтавалі інсцыніроўкі па эпізодах, праводзілі экскурс па ўласных малюнках. І вучні і настаўніца былі задаволены сумеснай працай.

 

свернуть

Заседание методического объединения классных руководителей

24.11.2018

23 лістапада адбылося пасяджэнне метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў па тэме “Выхаванне прававой свядомасці, прававой культуры – неад’емны працэс прававога выхавання”, удзельнікам якога прадставілася магчымасць не толькі паглыбіць свае тэарытычныя веды па тэме, але і наведаць дзелавую гульню ў 9 класе “Правы і абавязкі”. Класны кіраўнік Ганна Алегаўна разам в вучнямі прадэманстравала разнастайнасць форм работы па дадзенай тэматыцы. Усе ўдзельнікі мерапрыемства засталіся пад добрым уражаннем і атрымалі шмат карыснай інфармацыі.

свернуть

Методическое объединение учителей общественно-гуманитарного цикла

16.11.2018

15 лістапада адбылося пасяджэнне МА настаўнікаў грамадска-гуманітарнага цыкла, на якім была разгледжана тэма “Фарміраванне ў вучняў сацыяльных і асобасна значымых якасцей праз вывучэнне прадметаў гуманітарнага цыкла”.  Гутарава В.А. прааналізавала сучасныя падыходы да фарміравання ў вучняў сацыяльных і асобасна значымых якасцей. Гацман С.М. прапанавала найбольш эфектыўныя, на яе думку,  шляхі дасягнення выхаваўчых мэт на ўроках.  Крукоўская Н.К. падзялілася ўласнымі напрацоўкамі па арганізацыі пазаўрочнай дзейнасці з мэтай фарміравання сацыяльных і асобасна значымых якасцей.

свернуть

Неделя белорусского языка и литературы

28.02.2018

21 лютага ў школе стартаваў тыдзень беларускай мовы і літаратуры. Міжнародны дзень роднай мовы пачаўся акцыяй “Маё любімае беларускае слова”, у якой прынялі ўдзел вучні і настаўнікі ўстановы адукацыі. Найбольш папулярнымі з’яўляюцца словы: Радзіма, дзякуй, калі ласка, суніцы… На працягу дня ў школе гучала беларуская музыка, вучні пачатковых класаў глядзелі мультыплікацыйныя фільмы на роднай мове.

У рамках тыдня з вучнямі праведзены шэраг пазакласных мерапрыемстваў. Вучні 9 класа сталі ўдзельнікамі гульні-віктарыны “Мая Радзіма – Беларусь”. Васьмікласнікі праявілі сябе ў конкурснай праграме “Квітней, родная мова”. А пяцікласнікі зазірнулі ў чароўны куфэрак. Кемлівасць, артыстызм прадэманстравалі вучні сёмага класа на алімпійскіх гульнях па беларускай мове “Ведай роднае слова!”.

Да 100-годдзя Узброеных Сіл краіны вучні наведалі ў школьнай бібліятэцы тэматычную выставу, з раздзеламі якой іх пазнаёміла вучаніца 9 класа Рагозік Лізавета. Найбольш вучняў зацікавілі раздзелы “Афганістан: боль, слёзы, памяць..”, “Служым Радзіме сваёй”, “Салдаты Перамогі”.

свернуть